Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hány kocsma egy nap?
2016. január 22. írta: Árpa Jankó

Hány kocsma egy nap?

whisky.beer.jpg„Végül a Village-ben töltöttem az éjszakát. Fura nyugtalanság izzott a levegőben, tétova energia, ami elerőtlenített, mégis mozgás­ban tartott. Péntek este lévén a legtöbb bár zsúfolt és zajos volt, ahogy ilyenkor általában. Megjártam a Kettle-t, a Minettát, a Whi­teyt, a McBellt, a San Giorgiót, a Lion's Headet, a Rivierát meg más helyeket, amiknek már a nevére se emlékszem.

De sehol se bír­tam elülni, egyet ittam, aztán álltam is tovább, úgyhogy az alkohol hatását lényegében kigyalogoltam két ital között. Csak mentem és mentem, nyugatnak sodródtam, el a turistaközponttól, közelebb ahhoz a részhez, ahol a Village nekidörgölőzik a Hudson folyónak.”

Lawrence Block A halál völgyében című regényéből idéztem a fenti pár sort. A magam részéről soha nem értettem a szlalomozást a kocsmák között. Miről jó az, végigvágtatni a városon, hogy a napi adagot minél több helyütt vegye magához az ember.

Block főhőse Matthew Scudder magányos piás. És persze bourbon ivó – néha jobb híján lecsúszik a whisky is persze. Mindezzel persze nem azt akarom mondani, hogy a sörivó nem lehet magányos, de ránk nem jellemző ez a kapkodás. A töményhez nem kell társaság – a sör viszont elképzelhetetlen nélküle. A rövidet be lehet kapni sec-perc alatt és illa berek, a sör viszont időt igényel – ezért gondolom egykocsmás italnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://serteperte.blog.hu/api/trackback/id/tr674818753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2012.10.04. 08:15:43

Scuddernek igazából orvosi igazolása van arról, hogy alkesz, a sorozata vége felé már egyre jobban higítja kávéval azt a piát, sőt a legvégén már csak szódát (!) iszik - és többet jár AA ülésekre, mint krimókba. Amúgy meg neki ezek a körutak az élete, + a munkája is, ő itt él és szedi az infókat.
Amúgy az egyik legjobb pofa a világirodalomban. (A másik Block... :) )
A sörtúrákhoz talán Bukowski bácsi illik illusztrációnak.

armando_otchoa · http://www.csakajosor.hu 2012.10.04. 09:33:40

Én bizony már többször voltam egyedül sörözni, pl.amikor Belgiumban egymagam túl közel tartózkodtam a brüsszeli sörmekkák némelyikéhez(Moeder Lambic, Delirium Cafe,stbstb). Mondjuk akkor is egy, max két kocsma volt egy este...
süti beállítások módosítása