Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy vidám történet
2016. november 06. írta: Merza Gábor

Egy vidám történet

mrz1.jpgÜgyintézés után megfáradtan, hazafelé menet, a Körúton egy hatos, nosztalgiavillamosra szálltam.

Az a régi faülőkéjű, három szelvényből álló jármű volt, amik állítólag 1956-ban is itt közlekedtek. Utaztam rajta sokat, gyermek és ifjú koromban én is, most sem találtam semmi szokatlant benne.
Recsegett, nyikorgott, zakatolt, mint egykor, a fapadok törték rendesen a popókat, de senki nem panaszkodott. Az idősebbek visszaemlékeztek, a fiatalabbak próbálták elképzelni, a nem is olyan régi múltat, hogy is volt, hogyan is lehetett.

A Széna téren leszállva a Fény utcai piacon megettem egy jól megsózott fokhagymás lángost, majd a vegyes boltban a földszinten, desszert gyanánt, vettem és ettem egy utasellátós csoki rudat, azt a régi roppanós burkolatút. Az egészet leöblítettem egy hideg Kőbányai világos sörrel.
Minden nagyon jó, mindennel meg vagyok elégedve. Micsoda nosztalgikus tárgyak, ételek, sörök!
Elhatalmasodott rajtam az ifjúkor érzete és ez bizony jó volt.
Újabb villamosra szállva, rámosolyogtam egy csinos lányra, aki viszonozta és kedvesen megkérdezte:
– A bácsinak van kedve leülni?

Na, itt vége is szakadt ez a mai vidám történet.

A bejegyzés trackback címe:

https://serteperte.blog.hu/api/trackback/id/tr9011938423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brumifiu 2016.11.26. 20:45:06

Kedves történet, de ne add fel .
süti beállítások módosítása