Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A bőség zavara
2010. október 26. írta: Árpa Jankó

A bőség zavara

boseg.jpg
A kóstolás az egyetlen egyszerű sörrel a St. Georgen Pilssel illetve csapolt St Georgennel indult, hogy aztán szépen, lassan eljusson a csúcsokra, engem pedig vízivásra késztessen. A folytatás is remek volt: történetesen kedvencem a Schenkerla füstízű söre következett. Ezt egy kulmbachi jegesbock, majd egy De Mollen Rasputin követett.
 
Hibátlan sör mindkettő magas alkoholtartalommal és izgalmas ízekkel, és még nem volt vége. A Pokol és Kárhozat névre hallgató újabb De Mollen már megosztotta a kóstolókat. Nekem például túlságosan intenzívnek tűnt, és mintha a sörmester meg se próbálta volna harmonizálni az ízeket, hanem valóban ördögi művet akart volna alkotni. Bizonyíthatom sikerült!
 
Ekkor olthatatlan szomjúság tőrt rám, pedig bevitt sörmennyiségben még hat korsónyinál sem tartottam. Ilyet legfeljebb másnaposan szoktam érezni, amikor a hűtő előtt tanácstalanul állva, azt a kérdést próbálom eldönteni, hogy vízzel vagy sörrel oltsam a belső tüzet. Hej ha lett volna még St Georgen!
A könnyű kis pils helyett egy újabb brutális sör a Hardcore IPA következett. Nem mondom, hogy nem ízlett, de biztos vagyok benne, nem szerezte meg azt az élményt, amit egy rövidebb sörsor kóstolása esetén nyújtott volna. Panaszra persze semmi okom, az este remekül sikerült, de biztos vagyok benne, hogy kevesebb, több lett volna. Nekem legalábbis ez a legfőbb tanulság: kevesebb extrém sörrel, rövidebb kóstolói sorral jobban jártunk volna.

A bejegyzés trackback címe:

https://serteperte.blog.hu/api/trackback/id/tr362401875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pif · http://sorbuvar.blog.hu/ 2010.10.27. 07:51:13

Az ember mindig megfogadja, hogy visszafogott lesz. De ezek a szupernehézsúlyú versenyzők sodró lendülettel ragadták el a társaságot...
A kezdeti 'vallásos' élmény átcsapott orgiába, vagy inkább egyfajta révületbe...
Remélem, lesz még hasonló!
Még egyszer köszönöm Ábelnek a bőkezűségét és a remek helyszínt, meg külön köszönet kedves kolléganőjének a figyelmes kiszolgálásért!!!

Serpocak 2010.10.27. 13:44:50

Én azért bevállalnám ezt a sörsort! Hol lehet ilyen söröket és mennyiért kóstolni?
süti beállítások módosítása