Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Száraz-e a november?
2017. november 12. írta: Merza Gábor

Száraz-e a november?

Merza Gábor jó tanácsai

mrz_1.jpgEz a száraz november is remekül kezdődött. A Dreher sörgyár az Ankertben rendezett állásbörzéjén több száz érdeklődő vett részt. Az előadásokon a gyár szakemberei ismertették a sörgyártás folyamatát, a reklám és marketing fontosságát és pénzügyi ismereteket is nyújtottak, az állásinterjúkkal egy időben.
Mindezek mellett meghívták a jelenlevőket egy jó korsó sörre is. Amit sokuknak jómagam csapoltam ki egy vidám stand up keretében.

Én is jelentkeztem sör-nagykövetnek, úgy érzem, hogy ebben a munkakörben teljesedhetne ki az életem. Már az eseményen is bizonyítottam, hogy nem csak a pult innenső oldalán teljesítek átlagon felül.

Várom az értesítést, hogy mikor állhatok munkába!

Aki nem tudná, annak elmondom, hogy a száraz november egy civil kezdeményezés, mely egy hónapi nem ivásra ösztönzi, azokat, akik már érzik, hogy jó lenne leállni. Számukra tanácsolom az alkoholmentes sörök vagy a Karamalz fogyasztását. Azért pont ezeket, mert ezt találtam otthon a spájzban.

mrz_malz.jpg

A Gösser Natur Zitrone alkoholmentes sör egy egyszerű Radler alkohol nélkül. Háromféle ízesítésben kapható: citrom, bitter lemon, grapefruit. Abban különbözik a szénsavas üdítőktől, hogy a fele világos sör és csak a másik fele gyümölcs ital. Aki nagyon keresi iszogatás közben megtalálja benne a sört. Testes jó ízű üdítő, csak magas a cukortartalma.

Egészségükre!

A bejegyzés trackback címe:

https://serteperte.blog.hu/api/trackback/id/tr9613245879

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Hagyjatok már inni 2017.11.13. 23:21:57

Mit üzen a web? Heti alkoholos hírek, költemények: Még november második hetében is vannak, kik szárazsággal üzennek az alkoholnak hadat, de nehogy már mi érezzük magunkat miattuk kellemetlenül. A Heti sajtó gyűjtőműfaj, és büszkén jelentjük, a gyűj...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása