Csehországban is komoly problémát jelent, hogy az akciós sörök már néhány órával a nyitás után elfogynak.
A Lidl kelet-csehországi pénztárosa szerint teljesen mindegy, hogy milyen márkáról van szó, ha nagyobb mértékű a leárazás, a szórólap megjelenése után, már nyitás előtt a bolt előtt sorakoznak az emberek, majd versenyt futnak az olcsó sörért.
A legrosszabb a helyzet a sörrel, amikor az van akcióban, úgy érezzük, valahol egy őrültek házában vagyunk. Egy sáskacsapat azonnal iderohan, és elviszi az összes sört. Idős emberek, lesoványodtak, biztosan ötven felettiek, valószínűleg sokat isznak, de nagyon gyorsan futnak a sörhöz” – jegyezte meg a pénztáros.
Petr évek óta a Lidlbe jár. Nem bánja, hogy ő az egyik sáska.
„Én mindig tudom, hol olcsóbb a sör. Viszek amennyit elbírok, de nem tudok versenyezni azokkal, akik autóval jönnek. Emiatt, ha akciós sört akarsz, nyitáskor ott kell lenned, mert már délelőtt kifogy a készlet” – mondta.
forrás: prahain.cz