Manapság a szupermarketek polcairól szinte teljesen eltűntek az üvegpalackok. A kínálat elsősorban dobozos sörökből, rosszabb esetben PET-palackosokból áll. Holott az üveges sör mellett jó néhány érv felsorakoztatható.
1. A formától, mérettől és színtől a dombornyomásig az üveg bizonyítottan erősebb érzelmi kapcsolatot teremt a márka megkülönböztetéséhez.
2. Az üveget a vásárlók prémium opciónak tekintik és egy felmérés szerint minden vásárlói szegmensben jelentős érdeklődés mutatkozik a márkás üvegpalackok iránt.
3. Az üveget kedvelő fogyasztók bizonyítottan a dupláját költik sörvásárlásra, mint azok, akik csak dobozos söröket vásárolnak.
4. A négy egyszerű elemből – újrahasznosított üvegből, homokból, mészkőből és szódabikarbónából – készült üveg egyértelműen a fenntartható választás a csomagoláshoz.
5. Ha ízről van szó, az üveg, szemben a dobozzal nem lép kölcsönhatásba az általa védett sörrel, szagtalan, ízetlen és tiszta és természetes alapanyagokból készül.