A Distilled Spirits Council of the US nyilvántartása szerint az előre kevert koktélok voltak a leggyorsabban növekvő szeszesital-kategória 2021-ben.
Nyilván valamennyien találkoztak már ezekkel az ún. RTD (ready-to-drink) italokkal, ha máshol nem is, akkor valamelyik szupermarket polcán. A ready to drink magyarul azt jelenti, hogy az italgyártók egy dobozba gyárilag előállítják kedvenc italkeverékünket.
Amerikát már meghódították ezek a RTD koktélok, melyek között megtalálhatók a hard seltzerek, a boros kolák, a fröccsök, a bacardi breezerek, a gin&tonikok – mondhatnánk azt is minden, ami elképzelhető, az kapható. És ez így van rendben!
Végül is az ember nem vihet magával mindenhova szódás szifont, megfelelő poharakat, hűtőtáskát hogy elkészíthesse kedvenc koktélját. Ha éppen a sivatag közepén kíván meg egy spritzert, csak elballag a legközelebbi oázisba és ott biztos talál üzletet, ahol vásárolhat egy jó hideg dobozos Jim Beam&Coca Cola mixet.
A trendek szerint az RTD koktéloknak van jövőjük, hiszen megfelelő marketing támogatással minden eladható, akármennyire felesleges és ostoba. Kétségtelenül túl vannak árazva ezek az ivásrakész italok, de ha az ember divatos akar lenni, akkor semmi sem drága. Arról nem is beszélve, hogy még mindig olcsóbb, mintha egy bárban inni valami hasonlót.