Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Búcsúposzt, vagy valami hasonló
2018. október 03. írta: Kovács Gábor Maláta

Búcsúposzt, vagy valami hasonló

kovacs_gabor_malata.jpgNyolc éve írom itt, a blog.hu jóvoltából, és barátaim segítségével, blogbejegyzéseimet, de azt hiszem a „Nagyon keserű méz” volt az utolsó. Szeretném ha nem így lenne, de erre alig látok esélyt..

Szeretném, de nem hiszek benne, mert azt gondolom, hogy az Indexen belüli csatározások, előbb-utóbb el fogják lehetetleníteni ennek a nagyszerű helynek a létezését – bármikor lekapcsolhatják a villanyt. Különös tekintettel arra, hogy pillanatnyilag ez a blog-platform a sajtószabadság legerősebb bástyája. A többség ugyanis ingyen és bérmentve szolgáltat tartalmat, mindenféle ideológiai, politikai, faji, nemi vagy a faszom tudja milyen identitástól függetlenül.

Szóval holnap felkelek, és nagy valószínűséggel az Indexen megszüntetem a blogolást. A Facebook révén, akit érdekel az a SERTEPERTE néven úgyis megtalál, aki meg nem az eddig sem volt fontos tényező az írások szempontjából.

Köszönetet szeretnék, mondani azoknak, akik írásaikat adták, az olvasóknak, akiknek köszönhetem a több, mint fél millió kattintást – nélkülük nem maradt volna a SERTEPERTE majdnem kilenc évig életben. Nyugi! A sör örök! Én meg maradok Árpa Janó, alias Kovács G. Maláta.

A bejegyzés trackback címe:

https://serteperte.blog.hu/api/trackback/id/tr3314280031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brumifiu 2018.10.03. 21:15:51

Nagyon szomorú ez a történet, legalább Te kitarthattál volna az utolsó pillanatig és tovább. No passarant. Mindenünket elveszik, de a lelkünket nem adjuk.

JanDítě 2018.10.03. 21:38:33

megértem, elfogadom,szomorú vagyok!!Az egyik első sörös blog volt amit olvastam.ha mégsem kapcsolod le olvasni fogom, ha költözöl dettó!!!hajrá Drusza!!!

Kovács G. Maláta 2018.10.03. 21:50:01

@JanDítě: Köszönöm. Nem hagyom abba, csak kurvára nem bízok abba, hogy az Index szerkesztői meg tudják őrizni a függetlenségüket, tehát előbb utóbb bedarálják őket.

JanDítě 2018.10.03. 22:16:17

@Kovács G. Maláta: előbb-utóbb be, ez nem kérdés.olvastam ma Puzsér gondolatait a pénzgyűjtésről..sajnos igaza van, fel kellene állni és újat alkotni amíg nem jutnak az origó sorsára

Madnezz · http://sorfigyelo.blog.hu 2018.10.04. 00:17:59

Sajnálom a dolgot, már így is rengeteg sörös blog maradt abba az elmúlt években. Az index.hu még mindig az egyik legjobb felület és a blog.hu szépen lett fejlesztve az ingyenességhez képest.
A facebook-ról annyit, hogy nem felel meg az fent említett elvárásoknak, mivel egyetlen embertől függ, tehát nem független. És nem mellesleg, arra az emberre még csak soha nem is szavazott senki.

Kovács G. Maláta 2018.10.04. 08:24:15

@Madnezz: Nem a Facebookon folytatom a blogolást, ott csak megtalálható vagyok. Szerettem az Indexet, de pesszimista vagyok és nem hiszem, hogy a blog.hu, mint a CEMP tulajdona sokáig húzza. A szerkesztőség harcát tiszteletreméltónak, de szélmalomharcnak érzem.
süti beállítások módosítása