Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Biztos, ami biztos
2010. július 06. írta: Árpa Jankó

Biztos, ami biztos

Vasárnap a sörös blogok szerzőinek második sörkorcsolya-kóstolójára én is beneveztem. A Pilsner Urquellhez egy lecsós gombakrémet, a Schleyern Kloster Weisse Dunkelhez egy afrikai törpeharcsából, sok zöldfűszerrel ízesített, halvagdaltat, a Schenkerla Rauchbierhez kedvesem egy feta sajtos-olívás muffint készített.

Tartalékban azért még ott volt a Pálpusztai sajtból egy kis sörhabbal, mustárral és csípős paprikával kikevert sajtkrém és ha végképp mindent elszúrnék, nagyobb mennyiségű hagymás halat is vásároltam. Szerencsére, attól eltekintve, hogy a kenyérsütő oldalát főzés közben kissé megolvasztottam, az ételek olyan jól sikerültek, hogy nem vallottam szégyent a kőbányai Csősztorony teraszán tartott ínyenckedésen.

Így ma már nem is volt más hátra, mint a maradék gombakrém, és a tartalékok – a Pálpusztai és a ruszli – elfogyasztása. Az első sör egy világos volt, de aztán ruszli mellé jött a nagy kedvenc, a Schenkerla búzasöre. A búzamaláta kellőképpen konszolidálja a füst intenzív ízét és egy olyan egyensúly jön létre, amit csak a legnagyobbak tudnak. Nálam egyértelműen övé a képzeletbeli dobogó teteje: világbajnok sör.

A bejegyzés trackback címe:

https://serteperte.blog.hu/api/trackback/id/tr612134158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

armando_otchoa · http://www.csakajosor.hu 2010.07.06. 23:53:16

nahalljátok
valami isteni gondviselés miatt nem tudtam elmenni...3 kajával lehet a világból kikergetni, ebből az egyik a lecsó, a másik a hal.
De remélem minden jól sikerült!

Árpa Jankó · http://serteperte.blog.hu 2010.07.07. 08:28:46

@főzdevadász: ugye-e nem a folyékony kenyér a harmadik?

Pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2010.07.07. 17:28:29

és peresz: szép (is) volt, Jankó!

Ogreface 2010.07.13. 19:54:54

@főzdevadász: A francba hogy nem tudtam elmenni! Nekem egyetlen étel van aminek már a szagától is rosszul leszek, az a sóska főzelék!
Hal,büdös sajt,sör...
Éljen Hermelin bácsi! :)
süti beállítások módosítása