Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Újjé a Ligetben!
2010. június 11. írta: Árpa Jankó

Újjé a Ligetben!

A romkocsmák nagy divatja idején is felmerült bennem a gyanú, hogy ezek a vendéglátóhelyek azt a fajta igénytelenséget hivatottak kielégíteni, ami annyira jellemző a magyar fogyasztók többségére. Mi másról lehetne szó ott, ahol tömegek érzik jól magukat műanyag pohárba csapolt sör és billegő asztalok mellett. A Városliget egyébként is megragadt azon a színvonalon, ami a szakszervezeti majálisok idején kialakult. Igaz ez még mindig jobb, mint az a pusztulás, ami a Népligetben tapasztalható. Gyenge vigasz.

A ligeti vendéglátás eddigi kínálata, a Sörsátor, a Pántlika és Vagon szánalmas színvonalát a legújabb Kertem minden tekintetben alulmúlja. Pedig a díszlet igazán kiváló, még akkor is ha az egykori BNV-ből itt maradt barakkok sokat rontanak is a hatáson.

A Kertem sajnos ehhez az épületegyütteshez igazította a dizájnját. A tömegek pedig csocsizzák ezt. Szeretnek hosszasan sorban állni a műanyag pohárba mért drága sörért, helyet foglalni a szedett-vedett asztalok mellett, a kényelmetlen székeken vagy a fene tudja honnét előkerült napozóágyakon.

Az utcán útépítés és a Jégpálya felől is csak port hoz a szél, ami kellemesen elegyedik a Kertem látványkonyhája felől kígyózó füsttel. Itthon vagyunk!  A hangulat az esti koncertek alkalmából hág a tetőfokára, ekkor már beszélgetni sem lehet a hangzavarban. De mit is mondhatnánk egymásnak?

A bejegyzés trackback címe:

https://serteperte.blog.hu/api/trackback/id/tr862073938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomtompub 2010.06.12. 01:22:40

valaki ezt is kimete végre mondani

tomtompub 2010.06.12. 01:26:30

főnököm nöje ezt szereti

Ogreface 2010.06.12. 10:44:10

Nekem van saját kertem por és füst nélkül.Sört ugyan nem csapolok magamnak otthon, de jó nekem üvegkorsóból a hetedik pincelépcsőfokról a jóféle üveges is. :)

fav 2010.06.13. 08:08:18

Mi van? A hétköznapok "nemzeti" vágtája odafelé és a pultnál már fika és nem kóser gyerekek? Forduljatok az Új Magyarország Programhoz!

fav 2010.06.13. 08:10:22

A főnök nője valószínüleg azért "romantikázik" a műanyag korsó felett - talán, megfelelő decibellel és picibe bele is böffent olykor - mert 15-20 éve a farmerját is a Bordából másolva pengézte és rongyoltatta.

Serpocak 2010.06.13. 10:59:05

A Kertem tényleg igénytelen, de mivel mindenki odajár így kihagyhatatlan. Arról nem is beszélve, hogy kerékpárosoknak ideális.

TonyCaviar 2010.06.15. 15:15:16

Én is nagyon szeretem. Kerékpáros, ismerősös, árnyas, ifjúsághangulat. Gyerekeket viszonylag biztonságban el lehet ereszteni. A sör azonban nem jó, az biztos. És a dülöngélő padok sem. Enni nem próbáltam, nem is fogok. Inni, cigizni, barátkozni, ennél több ott nem is kell.
süti beállítások módosítása